27 aprill 2007

MIKS?
Minu juuksur teatas eile, et paneb ameti maha........niiiii kurb, kes siis nüüd minu juustega tegeleb!! Ongi vist tagumine aeg hakata omale patse kasvatama, tegelikult inimesed mu ümber vihjavad juba ammu, et olen liiga kauaks jäänud sama soenguga - ootavad muutust.:)

Minu elu täidab viimasel ajal OOTUS - ootan kevadet, ootan oma kallimat välismaalt, ootan isegi et mu kass vahel suvatseks koju tulla.Kõik tulevik on kusagil kauges- kauges tulevikus, et vahel on tunne et see ei saabugi. Kuklas tekib ähmane mõtteke, et hakka elama, lõpeta ootus - kuid ma olen andnud lubaduse oodata......nii ma istungi koon, heegeldan ning üritan mehaanilise tegevusega ära ajada lootusetut tühjust.Ma oleks ideaalne mõisapreili prototüüp mõnesse romantilisse lemberomaani - jalutan,teen käsittööd,unistan ja mis põhiline OOTAN helget tuleviku ning usun järjekindlalt antud lubaduste tõelisust.Aga kas praegu on romantiliste mõisapreilide ajastu?

1 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

Jah, ilmselt nii see on

15. dets 2009, 03:38:00  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht