04 juuli 2007

TÄNA KÄISIN TÖÖ asjus Venemaa piiril - meeletu ootamine, siis selgub et tegelikult oodatakse meid hoopis teises piiripunktis, mis asub 40 km eemal.....siis sinna jõudes selguvad, et vastaspoolel on mingid viisaprobleemid ja jälle ootamine....ning õhtu lõpuks selgus, et kogu reis oli mõtetu. 7 tundi päevast kulus selleks, et veenduda asjajamiste poolikuses ja möödarääkivustes kahe riigi vahelistes asjades.

Aga mul on ju lõpuks ometi puhkus ja hakkan seinu värvima.....oi kuidas ma juba praegu seda mõtet naudin - ma olen ju remondifriik, kogu aja ma veedaksin ehitades....või siis ehitatut ringi ( veel paremaks) tehes :))))

Lähengi magama, et see mõtetu päev lõpetada ja homme värskete ideede ning helgemate mõtetega alata otsast ...

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht