01 mai 2007

VOLBER ON PEETUD!
Aknast õue vaadates on pühapäeva tunne, liigub vähe inimesi ja needki on sellise unise olemisega.....üksikud pensionärid hoolitsevad oma peenarde eest......Ühesõnaga kogu mu tänane postitus on kantud sellisest äraolevast pühapäeva tundest.....ma tegelikult väga naudin selliseid pikki hommikuid, kui kusagile kiiret pole.....saab kaua magada, ei pea ärgates kohe kusagile tormama, saab rahulikult ööriietega hommikukohvi juua ning ajakirju lugeda. Minu jaoks on see iseendaga veedetud aeg - kvaliteetaeg. Muidugi ärksamad inimesed võivad mulle vastu vaiaelda, et mis ööriietega ja sassis juustega tuiamine see kodus on, aeg ju maksab - kuid peab siis kvaliteetselt aja veetmiseks sõitma pikalt autoga ja maksma palju raha. Minuarust ei pea....mina arvan, et kui inimene ennast omas kodus igavalt tunneb, siis igavleb ta ka oma suure raha eest kas või maailma lõpus. See igavus tuleneb ikka inimese enda seest....seega inimesed võtke aeg maha ja nautige ENNAST, kuulake ENNAST, võtke endale see tunnike puhkepäeva hommikust,jätke oma selle päeva mask veel ette panemata, ärge mõtelge sellele millisena maailm teid näha tahaks, vaid nautike ISEENNAST. Ja uskuge maailm saab sellisest enesega harmoonias olevast indiviidist palju rohkem kasu ning rõõmu....

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht